Essaouira – Agadir

Wreszcie droga wyłącznie w słońcu! A przejazd na trasie Essaouira i Agadir jest niesamowity! Co chwilę zatrzymywałam się, żeby zrobić kolejne zdjęcia. Udało mi się też zjechać z krajowej jedynki, i pojeździć trochę lokalnymi drogami, przez co mogłam się załapać na niezłe widoki! Generalnie droga jest w świetnym stanie i widziałam też pierwszych surferów! Będę kombinować, żeby jakoś do nich dołączyć, choć warunki nie są zbyt dobre.

Wczoraj wieczorem dotarłam do Agadir gdzie czekała na mnie kolejna znajoma z Couch Surfingu. Sofia przyjechała po mnie na dworzec autobusowy a następnie podążyłam za jej samochodem do mieszkania. Jest córką ambasadora i zna pięć języków. Dzieli mieszkanie z drugą Sofią, która co prawda nie mówi po angielsku, ale fantastycznie gotuje! Motocykl dostał super bezpieczny garaż a ja wygodną sofę w salonie. Wreszcie mogłam zrobić pranie i uporządkować kilka spraw. Dziś zwiedzanie Agadir, planowanie dalszej trasy i kolacją z dziewczynami. Mam też nadzieję spotkać się z innym znajomym z klubu motocyklowego. Zastanawiam się też nad drogą wzdłuż Sahary aż po Dakhla, choć to dodatkowe 2 tyś km… No nic, zobaczymy co przyniosą kolejne dni 😉

Leave a Reply

